باليوود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(باليوود)

اگر به دنبال هيجاني شگفت انگيز در دبي ميگرديد تيم خبر گردي مانلي شهربازي را به شما مسافران  تور ارزان دبي معرفي ميکند که اين هيجان را در هيچ کجاي دنيا تجربه نخواهيد کرد دبي در حال ساخت يک پارک تفريحي پرهزينه با موضوع سينماي باليوود است تا به اين ترتيب تعداد گردشگراني را که به اين شهر سفر مي کنند را هر چه بيشتر افزايش دهد 

دبي که تا به همين امروز مملوء است از مراکز خريد ، جاذبه هاي تفريحي و ديدني هاي چشم نواز ، حال مي خواهد تا يک سرگرمي و جاذبه ديگر به کلکسيون خود اضافه کند و اين بار قرار است تا گردشگرانش را به دنياي سينما و باليوود ببرد تا به اين ترتيب ميزان گردشگران خارجي که به اين شيخ نشين سفر مي کنند افزايش يابد .

در دبي يک پارک با موضوع باليوود در قالب کاخ هاي سلطنتي هند در حال ساخت است و قرار است تا به بزرگترين پارک موضوع يکپارچه در منطقه تبديل شود .

 

مساحت اين پارک چيزي در حدود 203 ميليون متر مربع است و در دل خود سه پارک موضوعي و يک پارک آبي خواهد داشت .

اين پارک در نزديکي شلوغ‌ترين بندر منطقه و همچنين در نزديکي محل احداث دومين فرودگاه دبي به عنوان بزرگترين فرودگاه جهان در حال ساخت است.

 «توماس جلوم»، مدير کل پارک موضوعي باليوود در دبي درباره ي اين پروژه مي گويد :

هدف ما جذب گردشگران از طيف وسيعي از کشور‌هاست ، البته عمده گردشگران از هند و همچنين عاشقان باليوود خواهند بود. در حال حاضر 14 هزار کارگر به صورت 24 ساعته در اين پارک موضوعي مشغول کارند تا اين پروژه براي افتتاح در ماه اکتبر آماده شود.

جالب است تا در مورد آمار بازديد از دبي در سال 2015 بدانيد ؛ اين عدد در اين سال به 14?2 ميليون نفر رسيد درحالي که قرار است تا سال 2020 ميلادي ، همزمان با ميزباني دبي از نمايشگاه‌هاي جهاني اکسپو ، به 20 ميليون نفر رسد .

با وجود آن که شايد منطقه خيلي براي گردشران جذاب و ديدني نباشد ، اما در طول اين سال ها دبي هزينه هاي زيادي براي معرفي خود به عنوان يک مقصد امن و جذاب توريستي صرف کرده است و گويا در اين زمينه موفق هم بوده و توانسته با وجود تمام نا آرامي هاي موجود در منطقه يک قطب گردشگري باشد .

هتل هاي دبي هم از رونق گردشگري بي نصيب نبوده اند و در سه ماهه ابتدايي سال جاري اشتغالي 85 درصدي را تجربه کردند ؛ در مورد هزينه هاي اقامت در هتل هاي دبي هم بد نيست بدانيد که متوسط هزينه هر اتاق براي هر شب 142 دلار است.

در سالي که گذشت ، 3?3 ميليون نفر از گردشگران دبي ، افرادي بودند که از کشورهاي منطقه به دبي سفر کردند و تنها 1?54 ميليون عربستاني به دبي رفتند .

اين آمار در حالي است که تعداد گردشگران هندي با رشد خوب 26 درصدي به 1?6 ميليون نفر رسيد.

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر  خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 4 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');