خواستگاري پسر ايراني از بازيگر زن ترکييه اي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول(خواستگاري پسر ايراني از بازيگر زن ترکييه اي)

ماجراي سماجت جوان عاشق پيشه ايراني و خواستگاري او از بازيگر ترکيه اي مدتي است که رسانه هاي ترکيه اي را به خود مشغول کرده و آنها دائما از درگيري اين جوان و بازيگر ترکيه اي مي نويسند با خريد تور ارزان استانبول به استانبول سفر کرده و ماجراهاي جالب اين پسر ايراني و ارسال هديه هاي مختلف به بازيگر نقش نهال در سريال عشق ممنوع باشيد 

 

«عيسي – ک» جوان 27 ساله ايراني الاصل چهره پررنگ و خبرساز چند ماه اخير رسانه هاي ترکيه است. او هواداري است که به نوشته رسانه هاي ترکيه، پا را فراتر از دنياي طرفداري گذاشته و به خواستگاري هنرمند مورد علاقه اش «حازال کايا» بازيگر نقش فريحا در سريال ترکيه اي رفته.

حازال کايا» بازيگر 27 ساله سريال هاي ترکيه، يکي از ستاره هاي سينمايي خبرساز اين کشور است اما داستاني که در ماه هاي اخير بيش از هر چيزي جلب توجه مي کند، قضيه خواستگاري يک جوان ايراني از فريحا و شکايت بازيگر ترک از خواستگار سمجش است.

اين ماجراي جنجالي از زماني فاش شد که فريحا با مراجعه به دادگاه خانواده استانبول از جواني ايراني الاصل با نام «عيسي – ک» به اتهام مزاحمت شکايت کرد. فريحا مدعي بود که اين مرد جوان چند ماهي است آرامش شخصي اش را سلب کرده و باعث مزاحمتش شده تا جايي که تبديل به کابوس شبانه اش شده است!

بازيگر ترکيه اي ادامه داد: «بعد از اين ماجرا با خودم گفتم که بي توجهي باعث مي شود که مرد جوان دنبال زندگي خودش برود اما او دست بردار نبود: «مرد جوان در هداياي ارسالي بعدي اش يادداشت هايي هم ضميمه هداياش مي کرد و در نوشته هايش خطاب به من از کلماتي چون عشقم، همسرم، خانمم استفاده مي کرد. تمام اين قضايا تا جايي قابل تحمل بود که او به سراغ خانواده ام نيامده بود اما وقتي او آدرس منزل شخصي ام را پيدا کرد و پدر و خواهرش را چند بار به منزلم فرستاد، ديگر به ستوه آمدم و تصميم به شکايت گرفتم. آقاي قاضي من از مزاحمت هاي اين پسر و خانواده اش واقعا خسته شده ام و از دادگاه مي خواهم با صدور حکمي مرا از دست مزاحمت هاي اين جوان و خانواده اش نجات بدهد.

(تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خريداري نماييد)





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , بلیط ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , تور لحظه آخری , مانلی پرواز , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 26 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');