خريد در اوت لت دبي


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(خريد در اوت لت دبي)

يکي از بهترين کارهايي که اغلب مردم در سفرهايشان انجام مي‌دهند، خريد کردن است. در اين ميان تعداد و تنوع زياد فروشگاه‌هاي مختلف مي‌تواند کمي گيج‌کننده باشد. دبي همواره به عنوان يکي از مراکز خريد برتر دنيا بر شمرده مي شود و به درستي اينچنين است! اگر براي تعطيلات نوروزي 96 خود قصد سفر به دبي را داريد ميتوانيد مرکز خريد اوت لت را انتخاب کنيد. اوت‌لت استورها گزينه‌هاي قابل توجهي هستند که مي‌توانيد در آن‌ها خريدهاي خوب و مقرون به صرفه‌اي انجام دهيد کساني که با تور ارزان دبي سفر ميکنند نيز ميتوانند از اين مرکز خريد ديدن کنند



مجموعه اوت لت دبي که در محدوده اي به مساحت 9،800،000 متر مربع در دبي لند واقع شده است مراکز تفريحي دبي است،و با داشتن مرکز خريد به يکي از مراکز خريد دبي که بسيار پرطرفدار است تبديل شده است.مجموعه اوت لت دبي شامل بازار دبي، هتل هاي شناور، هتل سوما ، هتل بودجه، و يک مرکز فرهنگي و تفريحي است.مرکز خريد اوت لت دبي ، تنها مرکز خريد اوت لت در خاورميانه مي باشد و محل فروش و عرضه 800 برند و مارک بين المللي و داخلي به شمار مي رود. قسمت اعظمي از اين بازار به خرده فروشي اختصاص يافته است و شما مي توانيد تخفيف 30-90% را در بيشتر محصولات اين بازار را تجربه کنيد. اين مرکز خريد که در جاده العين قرار دارد داراي بيش از 240 فروشگاه مي باشد.امروزه اوت‌لت استورها به بخش جدايي‌‌ناپذير از فرهنگ خريد مردم تبديل شده‌اند. برخي از اشخاص تنها براي سرگرمي از اين مراکز ديدن و خريد مي‌کنند، کما اينکه بسياري از افراد به دليل نداشتن توان مالي زياد، براي خريد‌، تنها اين مراکز را انتخاب مي‌کنند. در هر صورت نمي‌توان از رشد روز افزون و اثر زياد اوت‌لت استورها بر اقتصاد جهاني چشم‌پوشي کرد. دبي شهر بزرگي است که مراکز خريد فراواني دارد. از مراکز بسيار لوکس مانند مرکز خريد برجمان که ترندهاي روز را به فروش مي‌رسانند گرفته تا مراکزي پرطرفدار مانند اوت‌لت مال دبي که بهشت افرادي است که به دنبال تخفيف‌هاي وسوسه‌انگيز هستند. در اين مطلب شما را با اوت‌لت مال دبي آشنا خواهيم کرد.
در اين مرکز تمرکز تنها روي خريد کردن نيست، بلکه به سرگرمي هم اهميت داده‌اند. يک شهربازي کوچک (چاکي‌چيز) براي کودکان خيالتان را از بابت سر نرفتن حوصله‌ي فرزندتان راحت مي‌کند. سيستم امنيتي که در اين شهربازي به کار گرفته شده است، مشتريان و گردشگران را قادر مي‌سازد تا با خيالي آسوده و کمترين نگراني (بدون هزينه‌ي اضافي) در مورد کودکشان مشغول انجام خريدهايشان شوند. همچنين اگر خسته شديد مي‌توانيد در سالن استراحت آن به استراحت کردن بپردازيد. روزهاي يکشنبه و چهارشنبه نيز به ازاي هر 100 درهم خريد مي‌توانيد يک فنجان قهوه مهمان اين مرکز شويد.

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 2 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');