3مکاني که در مشهد بايد ديد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان مشهد(3مکاني که در مشهد بايد ديد)

اين سه مکان توريستي در مشهد را از دست ندهيد چرا که جزو مکان هاي گردشگري و جذاب است با تور ارزان مشهدسفر کردن را راحت کنيد و ارزان به تمام مکان هاي گردشگري برويد 

 

پارک حجاب مشهد

پارک حجاب مشهد که اولين پارک بانوان مشهد محسوب مي شود، در حاشيه هدايت غربي- ستادي در شهر مشهد واقع است. پارک حجاب مشهد با زيربنايي در حدود دوازده هکتار، براي بانوان مشهد و ايجاد تحرک بيشتر و ايجاد فضايي براي ورزش بانوان در شهر مشهد ساخته شد. دوچرخه و اسکيت، لوازم ورزشي، زمين ورزش کودکان و بوفه از امکاناتي است که در اين پارک وجود دارد. همچنين در قسمتي از پارک حجاب مشهد سالني سرپوشيده جهت ورزش بانوان وجود در نظر گرفته شده است. ورود آقايان به اين پارک تا ساعات غروب ممنوع است.

سرزمين عجايب مشهد

شهربازي سرزمين عجايب مشهد يک شهربازي سرپوشيده در مجتمع تجاري تفريحي الماس شرق واقع در انتهاي بلوار خيام شمالي مشهد است. سرزمين عجايب الماس شرق بزرگ ‌ترين شهربازي سرپوشيده مشهد به حساب مي آيد. چهار فصل بودن مجموعه سرزمين عجايب مشهد با توجه به سرپوشيده بودن آن و نزديکي به مراکز خريد بزرگ مشهد (الماس شرق، وصال، مرواريد شرق) از مزاياي آن به شمار مي رود.

 پارک ملي چهل بازه مشهد

پارک ملي چهل بازه مشهد يکي از پروژه هاي عظيم ملي کشور مي باشد که در شهر مشهد در حال ساخت و تکميل شدن است. پارک چهل بازه مشهد داراي وسعتي در حدود 115 هکتار است و رودخانه ي چهل بازه نيز از وسط آن عبور کرده و بر زيباي پارک افزوده است. پارک چهل بازه مشهد از نظر وسعت و پالايش آلاينده هاي هواي شهر با پارک جنگلي وکيل آباد رقابت خواهد کرد. پارک چهل بازه مشهد جزء پروژه هاي تفريحي و گردشگري شهر مشهد نيز قرار گرفته است. پارک چهل بازه مشهد داراي فضاي سبز با کاشت انواع درختان بلند سايه و گل کاري هاي متنوع، اماکن تفريحي، درياچه مصنوعي و ساحل نرم درياچه، اماکن اقامتي، انواع رستوران و کافي شاپ، چايخانه، طرح هاي گردشگري، مجتمع آبي، تاسيسات رسوبگر، مخازن ذخيره آب، کانال هاي ارتباطي، پل هاي ارتباطي، پيست اسکي، تراموا سبک و زمين هاي ورزشي مختلف در حدود 2500متر در بلوار معلم و 2500 متر ديگر نيز در بلوار نمايشگاه با تجهيزات کامل ورزشي و بازي، احداث مسير دوچرخه و مسيري براي پياده روي و همچنين پارکينگ هاي در ورودي هاي بلوار نمايشگاه، شهرک ارمغان، بلوار مسجد و بلوار وکيل آباد است که از امکانات اين پارک ملي مي باشد.

تور ارزان مشهد را از مراکز معتبر خريداري نماييد

تور هوايي مشهد





:: برچسب‌ها: تور ارزان مشهد , تور چارتر مشهد , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 2 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');