فرمول روسي يکي از سريع ترين ترن هوايي هاي جهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

(تور ارزان دبي )فرمول روسي يکي از سريع ترين ترن هوايي هاي جهان

همان طور که ميدانيد فرمول روسي يکي از سريعترين و هيجان انگيز ترين ترن هوايي جهان است  که در فراري ورد بزرگترين شهربازي سرپوشيده در سراسر دنيا است که مساحت آن 200000 متر مربع مي باشد شما مسافران تور ارزان دبي لذت سوار شدن بر اين ترن را از دست ندهيد

در جزيره ياس شهر ابوظبي بزرگ‌ترين شهربازي سرپوشيده در جهان، با داشتن سريع‌ترين ترن هوايي جهان با نام فرمولا روسّا شهربازي دنياي فراري است که علاوه بر ترن‌هاي هوايي جاذبه‌هاي گردشگري زيادي نظير رانندگي با قهرمان‌ها، سينما مارانلو، گالري فراري، ساخته‌شده در مارانلو، جادوي سرعت و پرواز در آسمان ايتاليا را داراست.

ته جالب ديگر در مورد فراري ورد آن است که بزرگترين آرم شرکت فراري که تا کنون در جهان ديد ه شده روي سقف فراري ورد قرار گرفته و ابعاد آن 65 در 48.5 متر مي باشد .

از جمله امکانات شهربازي فراري ورد علاوه بر شهر بازي ، چند موزه فراري ، شبيه ساز هاي رانندگي با ماشين هاي ساخت شرکت فراري و فروشگاه وسايلي با برند فراري است .

 

هزينه ورود به فراري ورد

شايد براي شما هم جالب باشد که بدانيد هزينه ورود به اين شهربازي را بر اساس قد افراد مي سنجند ! هزينه ورود به فراري ورد در سال 2014 ميلادي به شرح زير است :

افراد با قد بالاي 120 سانتي متر ، 240 درهم

افراد با قدي کوتاه تر از 120 سانتي متر 190 درهم

کودکان کمتر از 3 سال ، رايگان

اين شهربازي عظيم که از سال 2010 ميلادي فعاليت خود را آغاز کرده ، توجه گردشگران بسياري از کشورهاي گوناگون را به سوي خود جلب مي نمايد .

شهر بازي فراريورد در منطقه ابوظبي ، در جزيه ياس بنا شده است .

اگر شما نيز طرفدار هيجان هستيد و شهربازي هاي معمولي ديگر نمي توانند شما را به وجد آورند ، تفريح در شهر بازي فراري ورد را از دست ندهيد .

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 1 آذر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');