رصد تورهای لحظه آخری دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

رصد تورهای لحظه آخری دبی

تور ارزان دبی در تورهای لحظه آخری

شركت‌هایی هستند كه فقط یك تا 2 روز به زمان حركت و اجرای تورشان مانده اما هنوز ظرفیت‌شان تكمیل نشده است. در واقع آژانس‌ها پرواز را چارتر و هتل را كرایه می‌كنند و اگر نتوانند ظرفیت لازم برای پر كردن هواپیما یا هتل را پیدا كنند متحمل ضرر زیادی خواهند شد، در نتیجه برای تكمیل ظرفیت و ضرر كمتر، اقدام به فروش ارزان‌تر و گاهی بسیار ارزان‌تر تورهای خود می‌كنند. مثلا گاهی آژانس باقیمانده ظرفیت تورارزان دبی را با قیمت بین 10 تا 50درصد و حتی بیشتر، پایین‌تر از قیمت واقعی تور می‌فروشد؛ موضوعی كه لابد شما هم به‌طور اتفاقی گاهی از طریق پیامك‌هایی كه برایتان آمده شاهد بوده‌اید. تورهای اینچنینی در فصل‌هایی كه مسافر زیاد است فراوان‌ترند چرا كه به‌دلیل بالا بودن میزان مسافرت، آژانس‌ها بیشتر از همیشه پرواز‌ها را چارتر می‌كنند و بساط تور راه می‌اندازند.



اما اگر خودتان پایه باشید و كوله‌بار سفرتان دم دست و آماده باشد، می‌توانید در سایت‌هایی كه با نام تورهای لحظه‌آخری شناخته می‌شوند ثبت‌نام كنید تا شما را در جریان آخرین اخبار این تورها قرار دهند. به این ترتیب می‌توانید همین كه خبر گزینه مناسب و ارزان را گرفتید بساط را جمع كرده و گاهی با رقمی نزدیك به مفت‌و مجانی! یك مسافرت درست و حسابی بروید.




:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , تور چارتر دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 26 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');