دژ اروپایی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان استانبول(دژ اروپايي)

در زمان سلطان محمد فاتح قلعه اي ساخته شد  که در تنگه بسفر در ساحل «روملي» در شهر استانبول و در بندر طبيعي شاخ طلايي يا خليج قرار گرفته شده که نتنها يکي از قلعه هاي معروف استانبول است نام ديگر دژ اروپايي روملي حصاري ميباشد يکي از زيباترين کارهاي معماري سبک نظامي در دنيا  که تنها در 4 ماه ساخته شد اين بناي زيبا ميباشد تور ارزان استانبول راهي است براي رفتن به اين قلعه زيبا اين فرصت را از دست ندهيد

 قلعه روملي در ناحيه «ساري‌ير» استانبول قرار گرفته است و تاريخ ساخت آن به قرن 14 ميلادي باز مي‌گردد.ر اين قلعه يک موزه روباز و يک آمفي تأتر قرار دارد که همه ساله از اين آمفي تأتر بعنوان محلي جهت ميزباني برگزاري فستيوال موسيقي استانبول استفاده مي گردد.

 

قلعه‌ي روملي داراي سه برج مرتفع (هرکدام از اين سه برج به نام شخصيت‌هاي اصلي دولتي سلطان محمد دوم ناميده شده‌اند) و يک برج کوچکتر به همراه 13 برج ديدباني است که سه ورودي اصلي (يک ورودي اصلي و دو ورودي مخفيانه به جهت ورود غذا و مايحتاج سربازان) به سمت هرکدام از سه برج اصلي بازگشايي شده‌اند. داخل قلعه روملي خانه‌هاي چوبي جهت اقامت سربازان و مسجدي کوچک نيز تعبيه شده است. درست روبروي اين قلعه يعني در بخش آسيايي استانبول قلعه‌ي ديگري به نام آنادل‌حصاري قرار دارد.

اين بنا بعد از تعميرات اساسي در سال 1953 به دستور رئيس‌جمهور وقت براي بازديد عموم بازگشايي شد. نقش اين قلعه نيز تا سال 1986 بر روي اسکناس‌هاي ترکيه وجود داشت.

تور ارزان استانبول را از مراکز معتبر خريداري نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : شنبه 29 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');