دانستنی های شهر شارجه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دانستني هاي شهر شارجه( تور ارزان دبي)

يکي از مکان هاي توريستي دبي شارجه ميباشد که يکي از هفت امارتي که امارات متحده عربي را تشکيل داده است مسافران عزيز شما با خريد تور ارزان دبي يکي از گردشگران ويزه شارجه باشيد،شارجه با مساحت 2600 کيلومتر مربع مي باشد. عمق اين امارات به داخل خود کشور 60 کيلومتر و از طرف ساحل 16 کيلومتر را دارا مي باشد. اين امارت با 6 امارت ديگر حدود مشترکي را دارند شارجه 

جاذبه هاي توريستي شارجه : 

موزه هاي هنري، سالن‌هاي تئاتر، بازارهاي هنرهاي دستي و مساجد گوناگون اين امارت را خالي از جاذبه نگذاشته است.

تا جايي که موزه ملي اين امارت نقاشي هاي نگارگر هاي جهاني را در غالب نمايشگاهي بي سابقه در معرض ديد نهاده است.

چشم امارات ، رانندگي در کوير ، تورهاي قايق ، شترسافاري ، منطقه کودکان و نوجوانان در القصبا ، آل خان مرداب ، آل خان ساحل ، غواصي و ماهيگيري ، مرکز حيات وحش عربي ، بازار آبي از جمله تفريحاتي هستند که شما را ترغيب به سفر به شارجه مي کنند.

 

مراکز خريد شارجه :

با وجود بازارهايي مانند مرکز ال فردان ، ال توان ، مگا مال و هايپر مارکتهايي مانند سيتي سنتر در شارجه ولي اغلب گردشگران ترجيح مي دهند که خريد هاي خود را از دبي و مراکز تجاري آن انجام دهند.

حمل و نقل عمومي شارجه :

از بزرگترين فرودگاه هاي کشور امارات فرودگاه بين المللي شارجه مي باشد که در سال 2005 از سوي موسسه مديريت حمل و نقل لندن به عنوان بهترين فرودگاه جهان دست يافت.

اتومبيل شخصي و تاکسي رايج ترين وسيله هاي رفت و آمد مي باشند. البته از تعداد زياد اتوبوس هاي شهري نبايد غافل شد. پياده روي و دوچرخه سواري رايج نيست. از وسايل حمل و نقل شهري پيشرفته نظير مترو خبري نيست. موتور سيکلت به ندرت در شهر ديده مي شود. اجاره يک اتومبيل از هزينه کرايه تاکسي در طول يک روز کمتر است و در مقايسه با شهر هاي ديگر کرايه تاکسي به نسبت پايين است.

اقتصاد شارجه :

بر اساس برنامه اي بلند مدت و رو به گسترش گردشگري، شارجه در زمينه جاذبه هاي گردشگري در کشور هاي عرب نشين و مسلمان موفقيت عظيمي داشته است. در ضمن اين موفقيت باعث آن نشده است که دو مشخصه اصلي خود يعني اسلام و اعرابيت را فراموش کند.

تنها منطقه در امارات که از شرق به خليج فارس و از غرب به درياي عمان متصل است، شارجه مي باشد. لذا يکي از مهم ترين مراکز  گردشگري و اقتصادي منطقه مي باشد.

ساختار شارجه :

معماري ساختمان هاي اين شهر که از شيوه هاي نوين و روز دنيا بهره مند است به يکي از جذابيت هاي اين شهر تبديل شده است. اين نوع معماري را مي توان در ساختمان ها و مراکز مهمي از جمله بازار مجره، دانشگاه شارجه، بازار مرکزي، خانه‌هاي قديمي در مريجه، بازار عرصه و شمار زيادي از مساجد اين منطقه به وضوح مشاهده کرد. همچناني که هنوز در مناطق سنتي شارجه شاهد سبک ويژه خود آن دوران هستيم. نکته اي که به ما ياد آور مي شود اين است که پيشرفت نيز مي تواند با حفظ اصالت همراه شود.

تور ارزان دبي را از مراکز  خريداري نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : پنج شنبه 27 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');