هتل واسه آدم هاي خوش مسافرت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تيم خبرگردي مانلي براي مسافران تور ارزان استانبول که اهل گردش و تفريح هستند و ترجيح ميدهند که هتل هايي که ميگيرند نزديک محلهاي ديديني باشد و همچنين هزينه هاي اقامت در هتل هم گران نباشد ما به اين افراد هتل هايي در محل هاي تقسيم يا سلطان احمد را معرفي ميکينم اين دو محله کاملا بنا به سليقه هاي مختلف است محله سلطان احمد در بخش قديمي ها و محله تقسيم در بخش اروپايي استانبول ميباشد و هر دو محل به تمام مراکز خريد و مناطق تاريخي استانبول نزديک ميباشد اما اگر به دنبال هتلي لوکس تر با چشم اندازي به درياي مرمره هستيد بايد در بخش غربي استانبول و نزديکي فرودگاه جستوجو کنيد و ما به شما چند هتل با قيمت هاي ارزان معرفي ميکينم که به مناطق ديدني هم نزديک باشد 

 

همراه مانلي باشيد با ادامه خبرها

هتل هاي محله سلطان احمد:

هتل اِوسِن

هتل اِوسِن استانبول (Evsen) در چند قدمي سلطان‌احمد و جذابيت‌هاي تاريخي آن از جمله مسجد آبي، توپکاپي و مسجد ايا صوفيه قرار دارد و فاصله آن با ايستگاه سيرکجي تنها پنج دقيقه است. هتل اِوسِن را مي‌توان جزء هتل‌هاي ارزان استانبول شناخت که با اين حال بسيار تميز است و خدمات خوبي ارائه مي‌کند. علاوه بر بوفه مفصل صبحانه هم، در همه جاي آن امکان دسترسي به اينترنت واي فاي رايگان وجود دارد.

هتل آسور

هتل آسور (Asur) يکي از هتل‌هاي استانبول در محله زيبا و تاريخي سلطان‌احمد و در نزديکي کاخ توپکاپي، مسجد آبي و گرند بازار است و ايستگاه متروي گلخانه در چند قدمي آن قرار دارد. هتل آسور جزء هتل‌هاي ارزان استانبول است اما با وجود اين اتاق‌هايش راحت و تميز بوده و داراي تهويه مطبوع، تلويزيون ال‌سي‌دي و ميني‌بار است. هر روز صبحانه به صورت بوفه سرو مي‌شود و در تمامي قسمت‌هاي هتل اينترنت بي‌سيم در دسترس است

هتل فورس

هتل فورس (Fors) از هتل‌هاي استانبول واقع در منطقه سلطان‌احمد ترکيبي از فضاي تاريخي شهر با امکاناتي مدرن است. اين هتل کوچک با فاصله کمي از مسجد آبي و گرند بازار قرار دارد و از تراس زيباي آن از ماه ژوئن تا سپتامبر، مناظر شهر و درياي مرمره روبروي شماست. اتاق‌‌هاي هتل اگرچه کوچک ولي کاربردي هستند و تمامي امکانات رفاهي را مانند سيستم تهويه مطبوع، ميني بار و حمام اختصاصي در خود جاي مي‌دهند. هر روز صبح، صبحانه هتل فورس به ‌صورت سرد و گرم سرو مي‌شود و اينترنت رايگان نيز در تمامي قسمت‌هاي هتل در دسترس است.

هتل هاي محله تقسيم:

هتل کامفورت سوئيت

هتل کامفورت سوئيت (Comfort Suite Taksim) يکي ديگر از هتل‌هاي استانبول است که در چند قدمي محله تقسيم و نزديک خيابان استقلال قرار دارد و اطرافش تعداد زيادي رستوران و کافه وجود دارد. کامفورت سوئيت با وجود قيمت مناسبش بسيار تميز است و خدمات خوبي ارائه مي‌کند و علاوه بر بوفه مفصل صبحانه، در همه جاي آن امکان دسترسي به اينترنت واي فاي رايگان وجود دارد.

هتل آليون سوئيت

هتل آپارتمان آليون سوئيت (Alyon Suite Taksim) از جمله هتل‌هاي استانبول است که در 100 متري خيابان استقلال واقع شده، فضايي دنج و آرام دارد و همه اتاق‌هاي آن مجهز به واي‌فاي رايگان، تلويزيون، سيستم تهويه مطبوع و صندوق امانت هستند. هتل آليون سوئيت در قلب محله تقسيم است و اطرافش پر از کافه‌، رستوران و مرکز خريد است.

هتل پرا رُز

هتل پرا رُز (Pera Rose) يکي از هتل‌هاي استانبول در قلب محله تقسيم و در چند قدمي برج گالاتا است. اين هتل مجهز به باشگاه بدنسازي، سونا، حمام ترکي و امکانات ديگري مانند اسپا، ماساژ و مانيکور مي‌باشد. اتاق‌هاي هتل پرا رزا داراي سيستم تهويه مطبوع، ميني‌بار و صندوق امانت‌اند و رستوران آن انواع غذاهاي محلي ترکيه را با مواد غذايي تازه و با کيفيت ارائه مي‌دهد.

تور ارزان استانبول

هتل هاي منطقه غربي:

هتل موزاييک

هتل موزاييک (Mosaic) در مرکز شهر استانبول و در نزديکي بسياري از جاذبه هاي تاريخي شهر مانند گرند بازار، بازار ادويه مسجد سليمانيه و دانشگاه استانبول واقع است. اتاق‌هاي هتل موزاييک داراي سيستم تهويه مطبوع، ميني‌بار، تلويزيون ال‌سي‌دي و گاهي بالکن مي‌باشد و دسترسي به اينترنت رايگان در تمامي قسمت‌هاي هتل وجود دارد. هتل موزاييک همچنين داراي مرکز اسپا، استخر سرپوشيده، سولاريوم، سالن ورزش،سالن لاغري، حمام ترکي، سونا و جکوزي است و مرکز سلامتي و آب گرم آن از ساعت 11 صبح تا 5 بعد ظهر براي استفاده مهمانان رايگان است. بوفه مفصل صبحانه نيز هر روز صبح داير است و در آن نان به صورت تازه پخته مي‌شود.

هتل نار سوئيت پرا

هتل زيباي نار سوئيت پرا (Nar Pera Hotel) يکي از هتل‌هاي استانبول است که در قلب محله بي‌اغلو و نزديک برج گالاتا قرار دارد. سوئيت‌هاي هتل با دکوراسيوني مدرن، مجهز به واي‌فاي رايگان هستند و از تراس آن‌ها منظره زيباي برج گالاتا پيداست. هتل نار سوئيت پرا نزديک خيابان استقلال است و تا رستوران‌ها، کافه‌ها و مراکز خريد استانبول تنها پنج دقيقه پياده‌روي فاصله دارد.

تور ارزان استانبول را از مراکز خريد تهيه نماييد





:: برچسب‌ها: تور ارزان استانبول , تور چارتر استانبول , مانلی پرواز , تور لحظه اخری , بلیط ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : چهار شنبه 26 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');