حَديقَه اَلمَمزَر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبي(: حَديقَه اَلمَمزَر)

پارک ساحلي الممزر (به عربي: حَديقَه اَلمَمزَر) يکي از پارک‌هاي ساحلي شهر دبي مي باشد. که تيم خبر گردي مانلي از تمام امکانات و تمام مسائل مهمي که بايد از اين پارک را بدانيد براي شما مسافران تور ارزان دبي قرار داده است اين پارک امکانات رفاهي آن شامل: سايت هاي کباب پزي، کلبه هاي ييلاقي خصوصي براي اجاره، بوفه هاي موادغذايي و نوشيدني ، ساحل محافظت شده و تالاب هاي امن ، يک قطار تزئيني، چندين زمين بازي کودکان، استخر شنا و مناطق چمن کاري شد? بسيار زيبا مي باشد. اين پارک در 5 کيلومتري بندر حمريا ( Hamriya Port) قرار گرفته و فاصله آن از نزديک ترين ايستگاه مترو حدوداً 6?5 کيلومتر مي باشد.

پارک ساحلي الممزر دبي که با هزينه اي حدود 100 ميليون درهم ساخته شده است يکي از بزرگترين پارک هاي ساحلي شهر دبي مي باشد که در سال 1994 ميلادي در طي جشن هاي سازمان کنفرانس شهرهاي عربي افتتاح شده است.

سواحل پارک ساحلي الممزر دبي :

يکي از ويزگي هاي اصلي و تفريحي پارک الممز دبي سواحل بسيار تميز آن است که با ماسه هاي نرم و طلايي پوشيده شده اند. اين پارک داراي 5 ساحل کشيده شده در راستاي درياي خليج فارس مي باشد که با برج هاي نجات غريق، سطل هاي زباله، سايبون ها، رختکن ها و دوش ها تجهيز شده اند تا گردشگران از شنا در اين سواحل لذت ببرند.

از ديگر تجهيزات موجود در سواحل اين پارک مي توان به تخت هايي با سايبون اشاره کرد، که براي آفتاب گرفتن کرايه داده مي شوند. شما مي توانيد بر روي اين تخت ها دراز کشيده و در حالي که آفتاب مي گيريد از مناظر زيباي درياي نيلگون خليج فارس و صداي امواج آن لذت ببريد. همچنين قابل توجه است که در اين پارک کافه هايي وجود دارند که از آنها مي توان نوشيدني تهيه کرد.

از ديگر امکانات تفريحي پارک الممزر دبي مي توان به زمين واليبال ساحلي آن، که براي واليبال دوستان در نظر گرفته شده است اشاره کرد. همچنين شما مي توانيد با دوستان خود بر روي ماسه هاي نرم سواحل اين پارک به بازي فوتسال ساحلي بپردازيد تا روزي به ياد ماندني را در اين پارک زيبا به وجود آوريد.

جت اسکي يکي ديگر از تفريحات بسيار هيجان انگيز پارک ساحلي الممزر دبي مي باشد. شما مي توانيد هر دو نفر با پرداخت 69 درهم يک جت اسکي اجاره کرده و بر روي آب هاي خليج فارس به انجام اين ورزش هيجان انگيز بپردازيد.

استخر پارک ساحلي الممزر دبي :

اين پارک داراي يک استخر شناي بزرگ مي باشد که به 3 استخر براي کودکان و بزرگسالان تقسيم شده است. اين استخرها به امکاناتي از جمله صندلي، آفتاب گير، رختکن، دوش و بوفه مجهز شده اند و علاوه بر آن نجات غريق ها دائماً در کنار استخرها حضور دارند.

 

 

 

کباب پزها (Barbecue Areas) :

در رو به روي ساحل شماره 5 اين پارک، 28 منطقه پخت کباب وجود دارد که اين مناطق با کباب پز هاي مدرن، کوره، صندلي و آفتاب گير تجهيز شده اند. شما مي توانيد غذاي خود را در اين مناطق درست کرده و از محيط سر سبز آن لذت ببريد

کلبه هاي ييلاقي پارک ساحلي الممزر دبي :

در ساحل شماره 4 اين پارک يک بخش VIP وجود دارد که در آن 15 عدد کلب? ييلاقي مدرن ساخته شده است. مسئولين پارک براي رفاه بيشتر گردشگران، آنها را اجاره مي دهند تا شما با اجاره يک روزه اين کلبه ها بتوانيد از تجهيزات کامل آنها چون آب، برق، سرويس بهداشتي تميز، دوش، آشپزخانه، لوازم جانبي کامل و از همه مهم تر سرويس تهويه متبوع استفاده کنيد. علاوه بر اين ها هر خانه ييلاقي داراي يک کباب پز خصوصي در حياط خود مي باشد.

آمفي تـأتر و برج پارک ساحلي الممزر دبي :

جنب ساختمان اداري و در ورودي اين پارک يک آمفي تأتر قرار دارد که ميزبان جشنواره هاي مختلف موسيقي مي باشد. همچنين برج هشت متري بلندي در مرکز پارک ساخته شده که بازديد کنندگان مي توانند از بالاي آن ويژگي هاي منحصر به فرد پارک را تماشا کنند و از آنها لذت ببرند.

زمين هاي بازي در پارک ساحلي الممزر دبي :

در اطراف پارک انواع وسايل بازي کودکان وجود دارند، مانند: زمين اسکيت و اسکيت برد، وسايلي که کودکان از آن ها بالا رفته و آويزان مي شوند و … همچنين شما مي توانيد با اجار? دوچرخه در محوطه زيبا و سر سبز اين پارک دوري بزنيد و از آن لذت ببريد. علاوه بر اينها، در ساحل شماره 4 اين پارک يک منطقه آموزشي _ ورزشي براي بزرگسالان در نظر گرفته شده که توسط درختان نخلي که در نزديکي خانه هاي ييلاقي قرار دارند احاطه شده است.

مناطق سر سبز پارک ساحلي الممزر دبي :

مناطق سر سبز اين پارک که جدا از بخش ساحلي آن هستند داراي تنوع پوشش گياهي خوبي مي باشند. انواع درختان، گل ها و گياهان ديوار پوش، زيبايي خاصي به اين پارک داده اند. 1600 درخت نخل، 300 درخت نارگيل و 6000 از انواع مختلف درختان و گياهان بوته اي در اين پارک کاشته شده اند. علاوه بر اين ها زمين اين پارک با 55000 متر مربع چمن پوشيده شده است

مغازه ها و ورودي هاي پارک ساحلي الممزر دبي :

اين پارک داراي سه ورودي اصلي است که در دسترس بازديدکنندگان مي باشند. يکي از اين ورودي ها براي اتومبيل و دو ورودي ديگر براي استفاد? عموم به کار مي روند. پارکينگ خارجي اين پارک ظرفيت 1200 اتومبيل و پارکينگ داخلي آن داراي ظرفيت 460 اتومبيل مي باشد. علاوه بر 10 کافه و مغازه موجود در پارک يک رستوران اصلي نيز براي رفاه گردشگران در نظر گرفته شده است. بازديد کنندگان مي توانند در زمينه هاي مختلف، با کمک پنل هاي هدايت کننده که در تمام سطح پارک موجود مي باشند به راحتي مقصد خود را پيدا کنند

ساعات کاري پارک ساحلي الممزر دبي :

•  ساعت کاري اين پارک در روزهاي يکشنبه تا چهارشنبه از 9:00 صبح تا 9:00 شب مي باشد.

•  در روز هاي پنجشنبه تا شنبه و همچنين روز هاي تعطيل عمومي، ساعت کاري اين پارک از 9:00 صبح تا 10:00 شب است.

•  در روز هاي دوشنبه و چهارشنبه براي رفاه بيشتر خانوم ها اين پارک به آنها و پسر بچه هاي زير 4 سال تعلق دارد.

•  در ماه مبارک رمضان ساعت کاري اين پارک از 9:00 صبح تا 10:00 شب مي باشد.

•  اجاره خانه هاي ييلاقي در تمام طول هفته امکان پذير است.

 قيمت هاي پارک ساحلي الممزر دبي :

•  قيمت بليط ورودي اين پارک نفري 5 درهم و براي هر اتومبيل 30 درهم مي باشد.

•  اجار? خانه هاي ييلاقي بزرگ که براي 6 نفر مي باشند 200 درهم و خانه هاي ييلاقي کوچک تر که ظرفيت 4 نفر را دارند 150 درهم مي باشد. هزينه ورودي پارک نيز به اين مبلغ ها اضافه خواهد شد.

•  هزينه استفاده از استخر براي بزرگسالان 10 درهم و براي کودکان 5 درهم مي باشد.

•  قيمت اجار? جت اسکي براي دو نفر 69 درهم است.

تلفن هاي تماس با پارک ساحلي الممز دبي :

•  تلفن پارک : 2966201 9714+

تور ارزان دبي را از مراکز معتبر خريداري کنيد





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , تور لحظه اخری , مانلی پرواز , بلیط ارزان دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : سه شنبه 25 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');