زعبیل دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تور ارزان دبی (زعبیل)


اگر به دنبال مکانی سرسبز در قلب دبی هستید و برای شما بسیار جالب است که چگونه در سرزمینی که سراسر بیابان است این همه سرسبزی موجود است حتما به این پارک در دبی با داشتن تور ارزان دبی سفر کنید

پارک زعبيل با دارا بودن انبوهي از درختان سرسبز در قلب مرکز دبي براي نواحي کرامه، بردبي، سطوه و مرکز خريد خدمات ارائه مي‌کند.
همچنين اوليه پارک خاورميانه با پارک فناوري بوده و داراي سه منطقه است: انرژي جاي‌گزين، ارتباطات و فناوري مي‌باشد.

يک منطقه‌ي سرسبز 51 هکتاري صرف قسمت تفريحاتي، يک جاده‌ي پياده‌روي، زمين کوچک کريکت، يک زمين فوتبال، درياچه‌ي قايق‌سواري و يک آمفي‌تئاتر شده است. چند رستوران و کافي‌شاپ براي استراحت و غذا خوردن وجود دارد که مسافران عزیز تور ارزان دبی به همهی این امکانات دسترسی خواهند داشت.

تور ارزان دبی
جديدترين جاذبه Stargate است که شبيه يک سفينه‌ي فضايي به عنوان مرکز تفريحي آموزشي خانواده‌ها و مکاني براي يادگيري، خريد، غذاخوري و ورزش ساخته شده است.
اين پارک از 8 صبح تا 23 از پنج‌شنبه تا چهارشنبه و 30: 23 از پنج‌شنبه تا شنبه باز است. در تعطيلات عمومي پارک تا نيمه شب باز مي‌باشد. دوشنبه‌ها ويژه‌ي بانوان است. هزينه ورودي 5 درهم (براي کودکان زير 2 سال رايگان) مي‌باشد. افراد معلول مي‌توانند دسترسي رايگان به پارک داشته باشند.


تور ارزان دبی را از مراکز معتبر خریداری کنید.

 





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , تور چارتر دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');