پارک آبی وایلد وادی دبی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آژانس مسافرتی و گردشگری مانلی پرواز و آدرس manliparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آیا تا بحال با تور ارزان دبی سفر کرده اید؟ می دانید در دبی می توان تفریحات آبی بی نظیری را تجربه کرد؟ تور ارزان دبی این امکان را به ما می دهد تا بتوانیم با خرید آن از مراکز مربوطه لذت اقامت ر هتل های تاپ که داخل خود پارک آبی دارند و یامراکز تفریحی متعدد را تجربه کرد،تور ارزان دبی در حال حاضر به نرخ روز حدو 990 هزار تومان در شهریور ماه میباشد و این نرخ مناسب است و هتل های 2 ستاره را شامل می شود با خرید تور ارزان دبی می توانید درهزینه ی خود برای تفریحات بیشتر صرفه جویی کنید.

 

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار مابین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد.

 پارک آبی Wild Wadi به شکلی طراحی گردیده تا ساعتهای مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. این پارک با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند، بازدید کنندگان را قادر میسازد تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد.

شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار عمیق را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است.

نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.





:: برچسب‌ها: تور ارزان دبی , تور چارتر دبی , بلیط ارزان دبی , مانلی پرواز , تور لحظه آخری , ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی بهجت
ت : یک شنبه 25 مهر 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');